W związku z faktem, że dane przechowywane są na [nieodpłatnych] serwerach dropboksa mamy tu pewne limity. Tym limitem jest transfer 20 Gb na dzień ... już parę razy zdarzyło się zbliżać do tej granicy i otrzymywałem ostrzenie. Ty razem zapewne nastąpiło przekroczenie w/w limitu i Dropbox ... po prostu wyłączył czasowo dostęp do danych po zewnętrznych linkach, wyświetlając "nieładny" komunikat:
Co oznacza ni mniej nie więcej:
Linki publiczne udostępniane z tego konta generują zbyt duży ruch i zostały tymczasowo wyłączone !
Cóż nie informowaliśmy Was o tym, ale fakt jest taki, że w ostatnim czasie liczba użytkowników rośnie "lawinowo" - to nawet kilkadziesiąt instalacji dziennie [wczoraj ok 70-80 nowych instalacji], co oczywiście generuje coraz większy ruch sieciowy. Zatem do czasu "systemowego" rozwiązania kwestii serwerów poczynimy kroki, aby zaistniała możliwość przełączania serwerów, tak aby takie sytuacje nie stanowiły problemu.
W tym monecie po prostu "przepraszamy [choć niestety w cudzym imieniu = Dropbox] za zakłócenia" i mamy nadzieje, że szybko uda się odblokować połączenia.
Pozdrawiamy